OBAVEŠTENJE
VEZANO ZA PRIMENU ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, dostavljamo Vam ovo obaveštenje, kao korisniku usluge internet prodavnice www.investiciono-zlato.rs.

Pre zaključenja ugovora na daljinu, Korisnik je putem Opštih uslova kupovine na internet stranici www.investiciono-zlato.rs na jasan i razumljiv način obavešten o sledećem:

  • privredno društvo Zlatni Standard d.o.o. Beograd-Stari Grad, matični broj: 21554723, ima registrovano sedište na adresi Balkanska 2, 11000 Beograd-Stari Grad, Beograd, Republika Srbija, na kojoj adresi i obavlja svoje poslovanje;

  • osnovnim obeležjima proizvoda u ponudi internet prodavnice www.investiciono-zlato.rs (odnosno specifikaciji), cenama, načinima plaćanja, načinima i rokovima isporuke, svim troškovima koji se stavljaju na teret Korisnika, a koji troškovi su navedeni na sajtu www.investiciono-zlato.rs, da se o svemu prethodno navedenom Korisnik upoznao i da je o svemu bio na jasan i razumljiv način obavešten pre i prilikom naručivanja Proizvoda;

  • Korisnik zaključenjem Ugovora stupa u ugovorni odnos sa privrednim društvom Zlatni Standard d.o.o. Beograd i uživa zaštitu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača;

  • u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Korisnik nema pravo da odustane od Ugovora jer je u pitanju isporuka robe čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;

  • Zlatni Standard ima ugovorni odnos sa poštanskim operatorom i to:

JP „Pošta Srbije“ Beograd, Takovska 2, www.postexpress.rs na osnovu koga Korisnik može, u slučaju reklamacije na nesaobraznost, da pošalje robu o trošku Zlatni Standard d.o.o. Beograd, pod uslovom da je reč o Proizvodu koju je uručen Korisniku putem Post Express usluge Pošte Srbije i čija vrednost ne prelazi 100.000 dinara; kao i

D Express d.o.o. Beograd, Zage Malivuk 1, Beograd (Palilula), www.dexpress.rs na osnovu koga Korisnik može, u slučaju reklamacije na nesaobraznost, da pošalje robu o trošku Zlatni Standard d.o.o. Beograd, pod uslovom da je reč o Proizvodu koju je uručen Korisniku putem kurirske službe D Express i čija vrednost ne prelazi 200.000 dinara.

  • Pre zaključenja ugovora Zlatni Standard uvek obaveštava Korisnika da li je potrebno da Korisnik pruži bilo kakvo obezbeđenje, kaparu/depozit, finansijske garancije na zahtev Zlatni Standard d.o.o. Beograd, kao i o uslovima pod kojima ta obaveza postoji;

  • Zlatni Standard ima zakonsku odgovornost za nesaobraznosti robe iz zaključenog Ugovora, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača;

  • Korisnik može izjaviti reklamaciju dostavljanjem iste na adresu Zlatni Standard d.o.o. Beograd ili elektronskim putem e-mail adrese: internet.prodavnica@zlatnistandard.rs. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana od dana prijema reklamacije Korisnika. Rok za rešavanje reklamacije i donošenje odluke o reklamaciji iznosi 15 dana. Detaljnije postupanje u vezi sa reklamacijama Korisnika definisano je Opštim uslovima kupovine na internet stranici www.investiciono-zlato.rs;

  • Korisnik i Zlatni Standard d.o.o. Beograd imaju mogućnost vansudskog rešavanja sporova, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača; Zlatni Standard d.o.o. Beograd je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova;

  • Za sve dodatne informacije Korisnik se može obratiti Zlatni Standard d.o.o. Beograd pozivanjem na broj 063 7709 128;

  • Sva dokumenta vezana za proces kupovine i ugovorni odnos su dostupna na srpskom jeziku;

  • Opšti uslovi kupovine na internet stranici www.investiciono-zlato.rs koje je Korisnik pročitao i prihvatio, su sastavni deo ugovora.

Datum poslednjeg ažuriranja: 12.05.2023. godine

© 2024 Zlatni Standard. Sva prava zadržana. Razvoj sajta  Smart Web